Volgers - Followers

woensdag 28 maart 2012

Trouwkaart met aluminiumtape en stempels

Click on the picture to enlarge it

Ik heb me weer zo zitten vermaken...wat een heerlijke hobby is dit toch.
Afgelopen week had ik de achtergrond gemaakt: stevig stuk papier bekleed met aluminium tape, met een embossingfolder en de cuttlebug geëmbost. Tsja toen lag het op mijn buro en ik wist niet wat ik ermee wilde doen...Maar ineens ging het lichtje aan...we hebben binnenkort een bruiloft (nee geen 40 of 50 jarige waar we van lieverlee in terecht komen, maar een vers huwelijk :-)). Als een speer de stempels van Stampinback gepakt en gestempeld op zowel glanzend linnenkart (kleine hart, ringen en vogel) als op scrappapier (grote hart). De vogel en het hart gekleurd met Luster rub ons, de ringen met een goudkleurige pen. Toen de achtergrond nog, die glom toch wel heel erg. Acrylverf geprobeerd, maar dat poetste ik er ook weer zo af...ook hier dus maar Luster rub ons op gedaan...maar ook dat hield niet echt. Grrrr, en daar ging weer het lichtje aan: Versamark over de kaart gesmeerd en de hele kaart bestrooid met Ultee ultra thick en verhit met de heattool. Tralalala...nu kan ik poetsen wat ik wil, maar de kleur zit lekker vast! De uitgeknipte stempels en een lintje op de kaart vastgemaakt, scrappapier eronder en een kaart van lichtgrijs glanzend linnenkarton. Let's have a party!

I joined the MMM 42: New lifes or beginnings, at: Make my Monday Challenge blog

26 opmerkingen:

Gery zei

Cardstock met aluminiumtape?????
Ken ik niet, praat me even bij svp?
Voor de rest ziet de kaart er weer geweldig uit.
Je hebt er wederom een feestje van gemaakt, zowel om te maken als om te vertellen en dan nu het echte feest nog. Veel plezier.
Groetjes Gery

Saskia zei

Prachtig Alie, maar is aluminiumtape niet vrij smal of heb je twee stukken gebruikt?

Anjas-Artefaktotum zei

Fabulous background and beautiful card design.
Lieve groetjes Anja

Patricia zei

WAUW wat is dit zeker weer genieten....PRACHTIG gewoon!!!!!
Groetjes Patricia

Myriame zei

Een schitterende ART kaart weer eentje om U tegen te zeggen.

maria's knutselplezier zei

Weer heel mooi Alie, het koppeltje gaat heel blij zijn, ik vind je zachte kleuren ook erg goed gekozen en de stempelsheet van Stamp in back komt goed van pas!!!Super!!

Groetjes
Maria

Janine zei

Hoi alie, heerlijk je stijl van schrijven ;)) ik vind de kaart prachtig mooi. Ik zit te kijken if ik een naad zie lopen van die alutape, heb ik zelf nl ook, maar die is maar 5 cm breed, bij jou zie ik niks lopen, dus he doet het heel goed ;))))

Silvia(Barnie) zei

Looks wonderful. Fabulous background.

Juls zei

wow this is just beautiful! Hugs Juls

Janny Jager 't Hooft zei

Ook met deze kaart al zo lekker creatief bezig geweest.
Hoe krijg je het toch allemaal weer verzonnen .
Kan nog een hoop leren van jou .
Weet zeker dat het bruidspaar hem prachtig gaat vinden.
Ik vind hem echt PRACHTIGGGGGGGGGGG
MOOIIIIIIIIIIII.

Groetjes Janny

Miranda zei

Wat een leuk idee Alie en je kaart ziet er prachtig uit!creatieve groet, Miranda

enne 'waar koop jij die 'lichtjes'....laat ze maar vaak branden!

Terry zei

Love this card! The colors and the embossed background is spectacular! Happy Wednesday!

Sophie's Art zei

Eine fantastische Karte ist das.

Die Farben finde ich unglaublich schön und sehr harmonisch.
Ein tolles Werk.

Liebe Grüße
Sophie

Monique zei

Wat is hij weer mooi!! En zo'n mooie kleuren! En wederom zo leuk geschreven.
Even inhakend op de andere reacties.
Er zijn bij hobbyzaken ook metaalfolie vellen te kopen. Ze zijn niet goedkoop, maar je hebt geen naden!
Groetjes, Monique

Hermine zei

Hij is echt prachtig

Mynnette zei

This is amazing! What a fabulous technique! Thanks for joining us at MMM! :)

Stampinback zei

Super mooie trouwkaart geworden !
Heel bijzonder en zal zeker opvallen.
Een toppertje.

Bianca Kalksma zei

Prachtige kaart is dit! Mooi ook hoe je de kleuren gecombineerd hebt, past allemaal perfect bij elkaar, erg, erg mooi!

Aukje zei

Prachtige kaart heb je gemaakt!!
Mooie kleuren:)
groetjes Aukje

Suzi B zei

fabulous card with great technique. Thank you for joining in at MMM
suzi b :)

alix zei

Jij bent ONSTUITBAAR, en gelukkig voor ons, wij kunnen genieten van je creatieve en mooie creaties. Ook deze is weer prachtig! Ik ga ook eens achter datmetaalfolie aan...
Gr, ALix

Cazro zei

I have the tape, I have been going to try this for ages. Thank you, for showing a wonderful example, this card will surely be well received. Thanks for joining us at MMM. Caz

Linda zei

Fantastisch! Een prachtige en bijzondere trouwkaart. En zo heerlijk, die 'the making of' verhaaltjes erbij lollll.
Als materialen op mijn kaarten afgeven spray ik er fixatief over. Helpt in de meeste gevallen erg goed! (en is, vermoed ik, goedkoper dan Utee!)

Hella zei

Oeps, ben al weer een tijdje niet langs geweest. Mooie kaarten en deze is heel erg mooi!Kleurstelling, gebruikte technieken alles is een eenheid, Prachtig.

Fliss zei

Wow Alie! Just love this. The background looks amazing behind those gorgeous images.
So sorry it's been long time no visit - not enough hours in the day at the moment!
Thanks for joining in with the MMM Spring new beginnings challenge.
Fliss xx

Janny Jager 't Hooft zei

Gefeliciteerd Alie met de top 3 plaats bij Make my Monday.
Hij is dan ook suer super mooi.
Leuk he deze blijk van waardering

Groetjes Janny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...